środa, 19 października 2022

Zimowa gwiazda ze zwierzątkami

 Witajcie, Dzisiaj w ramach inspiracji karteczka, którą przygotowałam na warsztaty dla dzieci w ramach Art'n'Craft. Scrapkowo.pl miało tam swoje stoisko. Dla dzieci zostały przygotowane bezpłatne warsztaty, które miałam przyjemność poprowadzić. Wszystkie materiały dostaliśmy ze sklepiku. Oczywiście ze względu na ograniczony czas, dzieci dostały już powycinane elementy. Jakie karteczki wykonały? Zobaczycie po mojej kartce inspiracyjnej. 

Na początek moja praca. Wykonana na bazie Rzeczy z Papieru. Ze scrapowych papierów używałam nowsze, ale też i starsze kolekcje. Zachęcam Was do takiego mixu na pracy. Zimową gwiazdkę ozdobiłam wyciętymi poinsecjami i zwierzątkami: ze stempli i takimi wyciętymi z arkuszy.




Kilka wybranych prac dzieci:


Materiały ze sklepiku:


 

  




pozdrawiam


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz