czwartek, 10 listopada 2022

Kartka piramida- choinka

Witajcie

 Na dzisiejszą inspirację przygotowałam przestrzenną kartkę typu piramida. 
Do stworzenia bazy użyłam papier kraftowy, który obkleiłam papierami 
z kolekcji Summert Time & Gold motyw turkusowej deski oraz białym papierem 
w złote gwiazdy z kolekcji Gold &White od Craft Passion. 
Kompozycję ułożyłam na zimowej serwetce od Craft and You Design- śnieżynkowa ramka CW154. Kwiaty do niej stworzyłam na m&t w Krakowie z wykrojnika poinsencji od Craft Passion. Całość przyozdobiłam ośnieżonymi świątecznymi gałązkami i szyszkami
Od spodu na złotym sznureczku przymocowałam bombki vintage, aby swobodnie zwisały.
Plusem tej formy jest to, że kartkę można złożyć i wysłać w kopercie,
 a potem rozłożyć i postawić jak choinę.


Ze sklepu użyłam:

  
          
 
 

Pozdrawiam,

Daria


 

1 komentarz:

  1. Przepiękna. Bardzo efektowna forma. Baza jest gotowa czy sama zrobiłaś?

    OdpowiedzUsuń