wtorek, 29 listopada 2022

Zimowa kamieniczka HDF - live

 Witajcie

na ostatnim live dekorowałam 20 cm kamieniczkę od Agaterii. Pracę rozpoczęłam od nałożenia podkładu- gesso białe , dla lepszej przyczepności pod dalszą pracę. Następnie skleiłam ściany i nałożyłam przez maskę pastę na narożniki imitującą kamienie. Po stworzeniu w taki sposób struktury przemalowałam całą kamieniczkę na biało. Dekoracje umieściłam w lewym dolnym narożniku, aby nie przysłaniała za dużo. Zrobiłam ją z jednej poinsencji pośród gałązek świerku i ostrokrzewu. Na sam koniec ośnieżyłam nieco pastą śniegową parapety i dach, który dodatkowo obsypałam sypkim śniegiem. Na sam koniec ścianki obsypałam opalizującym, transparentnym brokatem.

Ze sklepu użyłam:

   



Zamiennie:
 


 Pozdrawiam,
 
Daria

 









Brak komentarzy:

Prześlij komentarz