piątek, 23 grudnia 2022

Spodenki gwiazdora

 Witajcie

Już jutro wigilia, a zatem wszyscy oczekują Gwiazdora, który przynosi prezenty. Przychodzę zatem do Was ze spodniami takiego Gwiazdora zrobionymi na bazie kraftowych spodenek. Bazę okleiłam czerwonym arkuszem z kolekcji UHK Gallery Art Journal Christmas 2. Futerko przy nogawkach zrobiłam z pasty śniegowej i brokatu, a szelki zapiełam na guziczki. Pasek jest docięty z czarnego filcu, a sprzączka zrobiona z papieru lustrzanego. Tradycyjnie jak przystało na świąteczne projekty użyłam gałązek ostrokrzewu i poinsencji oraz świątecznej girlandy z wykrojnika, do kieszonki włożyłam cukrowe laseczki, wyembossowane przezroczystym pudrem. Napis odbiłam ze stempla i również wyembossowałam tym razem białym pudrem.

Myślę, że spodobają Wam się takie spodenki.

 

Ze sklepu użyłam:

  
Pozdrawiam,

Daria - Rękoczyn





 







Brak komentarzy:

Prześlij komentarz