piątek, 2 grudnia 2022

Bombka

 Witajcie:)

 Moją dzisiejszą inspiracją jest bombka hdf.
Bazę okleiłam papierem The Christmas Time.
Aby dodać zimowego charakteru użyłam pasty strukturalnej,
kulek 3D, brokatu i błyszczących kamieni.
Następnie udekorowałam elementami wyciętymi z papieru akwarelowego
oraz złotego papieru lustrzanego.
Na koniec dodałam blasku - użyłam złotego brokatu;)





Ze sklepu użyłam:

Bombka 2    Wykrojnik Dixi MD0125 bombki   Wykrojnik - Szyszki 

Zestaw wykrojników-Thinlits- Box, pillow& poinsett   Wykrojnik - Snowflake śnieżynka serwetka   PENTART proszek 3D gruby (drobniutki) 100ml 

The Christmas Time - zestaw papierów 30x30cm   Pasta strukluralna biała 50ml PENTART 0835   Narzędzie do modelowania papieru 

Kryształki samoprzylepne 8&10 mm 60 szt crystal   Papier lustrzany metalizowany  300gr A4 ZŁOTY 1szt   Drewniane guziki serca 2x3,2cm, 24szt. czerw-białe

Pozdrawiam:)

 Nasz Design Team

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz