czwartek, 1 grudnia 2022

Cudownych Świąt

Witajcie, 

skoro już grudzień to czas przygotowań do świąt rusza pełną parą. Przychodzę do Was dziś z prostą pionową kartką A6 do koperty z kolekcji od UHK Gallery Art Journal Christmas 2. Na bazę użyłam arkusza w zielonych odcieniach, a na drugą warstwę w beżowo- brązowych. Aby rozjaśnić drugą warstwę nałożyłam pastę modelującą przez maskę. Główną kompozycję stworzyłam przy pomocy wykrojnika wianek z listkami od Craft and You Design oraz grafiki z okładki od kolekcji. We wianek włożyłam cukiereczka i laskę cukrową z wykrojnika. Napis zrobiłam przy pomocy stempla i zielonego pudru do embossingu od Agaterii. Jak wypada w świątecznych pracach, gdzie nie gdzie dałam nieco pasty śniegowej.


Ze sklepu użyłam:

   
 

 
 
Pozdrawiam,
 
Daria - Rękoczyn











Brak komentarzy:

Prześlij komentarz