piątek, 30 grudnia 2022

Czekoladownik na każdą okazję (+tutorial)

 Witajcie Kochani!

Czy jest tu ktoś, kto nie lubi czekolady? Wychodząc z założenia, że czekolada jest dobra na wszystko, przygotowałam dzisiaj opakowanie na taką 100-gramową dawkę szczęścia. 

W tym celu wykorzystałam bazę czekoladownika od Goat Box w wersji ecru z fakturą. Okleiłam ją papierami z kolekcji Memories marki Lemoncraft. Na wierzchu ułożyłam kompozycję z kwiatów i elementów do wycięcia

A może ktoś z Was chciałby przygotować własną wersję czekoladownika na przykład z okazji zbliżającego się Dnia Babci? Pomoże Wam w tym tutorial opublikowany na moim kanale na You Tube. Serdecznie zapraszam do obejrzenia. 

Link do tutorialu: https://youtu.be/JfvD1DiiySA







Użyłam następujących materiałów:






Życzę Wam szampańskiego Sylwestra! 
Do zobaczenia w Nowym Roku,

Evela













Brak komentarzy:

Prześlij komentarz