sobota, 10 grudnia 2022

Kobieca kartka z niespodzianką

 Witajcie Kochani!

Na dzisiejszą inspirację przygotowałam kobiecą kartkę typu shadow card. Na pierwszy rzut oka może ona wydawać się dość skromna, bo mieści się do koperty 3d. Po otwarciu pojawia się jednak niespodzianka w postaci ruchomego elementu nadającego przestrzenny efekt.  Niestandardowo - bo po lewej stronie - jest miejsce na wklejenie życzeń.

Do oklejenia bazy użyłam kolekcji papierów A Cordial Invitation marki Craft O`Clock. Następnie wykonałam warstwowe kompozycje z elementów do wycięcia podniesionych na kosteczkach 3d. Front kartki ozdobiłam tekturką tortu wyembossowaną na biało pudrem Agaterii. Wewnątrz kartki centralne miejsce zajmuje kobieca grafika. Lustrzany papier w kolorze różowym według mnie idealnie dopełnia tą kompozycję. 

Myślę, że kartka nadaje się na wiele okazji i będzie miłym upominkiem dla każdej kobiety. 





Materiały znajdziecie w sklepie:











Pozdrawiam serdecznie,
Evela




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz