czwartek, 8 grudnia 2022

Urodziny biurowo

 Witajcie 

Dziś przychodzę do Was z prostą karteczką do koperty. Często tworząc jestem proszona o nawiązanie do zawodu lub hobby obdarowywanej osoby. Tym razem stworzyłam kartkę dla Pani pracującej w biurze. 

Praca powstała z kolekcji Day by day od Mintay Papers. Na pierwszej warstwie papieru scrapowego nałożyłam pastą modelującą od Agaterii wzór przez maskę, który potraktowałam delikatnie woskiem różową cyną od Seeart. Następnie przyszedł fragment arkuszu z grafiką, który został przyozdobiony napisem ze stempla wyembosowany miedzianym pudrem. Na dole kartki stworzyłam delikatną kompozycję z kwiatów z foamiranu przyozdobionych delikatnie liśćmi z różnych wykrojników, miedzy innymi z listków róży od CraftPassion. 

Myślę, że i takie proste karteczki też czasami tworzycie.

Ze sklepu użyłam:

  

 
Pozdrawiam,
Daria - Rękoczyn 




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz