sobota, 14 stycznia 2023

Kwiatowo - uniwersalnie

 Witajcie Kochani!

Dzisiaj mam przyjemność inspirować Was bardzo uniwersalną kartką z motywem kwiatowym. Moja praca powstała w ramach podziękowania, ale urodziny, jubileusz oraz zbliżający się Dzień Babci to doskonałe okazje, aby taką kartkę przygotować i wręczyć.

Kompozycja została ułożona na poziomej bazie dl i opakowana w pudełko z owalnym okienkiem marki Goat Box. Wykorzystałam papiery i elementy do wycięcia z kolekcji Vintage Garden. Centralnym elementem kartki są kwiaty, dzięki którym całość nabrała mocno przestrzennego efektu. Całość uzupełniłam sizalem oraz listkami z wykrojnika Lady E Design, które potuszowałam na zielono.

Uważam, że taką kartkę (albo od razu dwie) warto zrobić nawet bez okazji i mieć w zapasie na nieoczekiwane sytuacje. 




Materiały ze sklepu:


Zamiennie:



Pozdrawiam serdecznie,

Evela

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz