czwartek, 26 stycznia 2023

Shadow box zapis liva

 Witajcie

Na wtorkowym live ozdobiłam shadow box'a najnowszą kolekcją Craft o'Clock Greenery Invitation. Wewnątrz na arkuszu podniesionym na dystansie umieściłam przepiękną warstwową tekturkę ze Scrapińca, którą wyembossowałam na złoto. W lewym narożniku umieściłam dwa kwiatki z papieru akwarelowego, które wycięłam wykrojnikiem od CraftPassion, byłam pewna, że te których użyłam są w sklepie, a jednak pamięć mnie zawiodła, dlatego podesłałam link do innych. Kompozycję kwiatową przyozdobiłam  różnymi liśćmi z wykrojników, między innymi od RosyOwl. Z zewnątrz opaskę shadow box'a tylko okleiłam papierem bazowym i na froncie na lustrzanej ramce przykleiłam arkusz z grafiką. Docelowo na tym arkuszu pojawi się najprawdopodobniej napis, imiona lub data wydarzenia, gdy praca znajdzie swojego odbiorcę :)


Ze sklepu użyłam:

         
 
      
     

      
Zamiennie na kwiatki do wybory

 
    


 Pozdrawiam
Daria Rękoczyn

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz