sobota, 25 lutego 2023

Exploding box z tekturką 3d

Witajcie Kochani!

 Dzień Zakochanych to najbardziej romantyczna data w kalendarzu. Osoby, które biorą ślub tego dnia mają chyba zagwarantowane szczęśliwe małżeństwo... Miałam okazję robić ostatnio na taki walentynkowy ślub pamiątkę w formie exploding boxa, którym dzisiaj chciałabym Was zainspirować. 

Bazę boxa wykonałam samodzielnie (możecie skorzystać oczywiście z gotowej bazy lub z tutorialu na moim kanale You Tube). Okleiłam ją papierami z kolekcji Beautiful Day od Scrap Boys oraz użyłam elementów do wycięcia z bloczka popup. Wykorzystałam motywy kwiatów i motyli, dzięki czemu powstały przestrzenne i bardzo romantyczne kompozycje.

Na środku boxa umieściłam tekturkę 3d - młoda para na mostku. Ściankę z imionami zakochanych zdobią serca z wykrojników od Craft&You Design.










W sklepie znajdziecie następujące produkty:





Zamiennie:


Pozdrawiam serdecznie,
Evela

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz