sobota, 11 lutego 2023

Kartka dziecięca - fototutorial

 Witajcie Kochani!

Luty jest zdecydowanie miesiącem, w którym królują serca, czerwienie i miłość. Dzisiejszą inspiracją chciałabym Wam pokazać, że miłość niejedno ma imię - nie musi kojarzyć się tylko z uczuciem romantycznym, jakie celebrujemy przy okazji Walentynek. Przypominam też o trwającym wyzwaniu na pracę z sercem.

Tą uroczą kartkę przygotowałam jako upominek z okazji narodzin, a proces jej powstawania  udokumentowałam w postaci fototutorialu. Zainspirujcie się!

Praca powstała na bazie w kształcie serca od Rzeczy z papieru. Najpierw dwukrotnie odrysowałam kształt bazy na arkuszu 01 z kolekcji Baby Joy. 


Wycięłam serca nieco mniejsze niż narysowane kontury, a ich brzegi postrzępiłam delikatnie nożyczkami, aby zniwelować ewentualne nierówności. Możecie w tym celu użyć specjalnego narzędzia do postarzania. Następnie użyłam radełka, które tworzy imitację przeszyć.


Przygotowałam kawałek koronki, serwetkę wyciętą z wykrojnika oraz elementy z kolekcji - arkusz 07a.



Ułożyłam wstępnie kompozycję, której głównym elementem jest urocza śpiąca dziewczynka. Następnie przykleiłam poszczególne elementy na dystansowej taśmie 3d, aby nadać pracy przestrzennego efektu. Na koniec dodałam napis.
 

Jak podoba się Wam efekt mojej pracy? Taka delikatna kartka będzie odpowiednia również na chrzest.





Ze sklepu użyłam:

 


Zamiennie:




Pozdrawiam serdecznie.
Evela














4 komentarze:

  1. Odpowiedzi
    1. Ślicznie dziękuję. Zapraszam do stworzenia podobnej 😀

      Usuń
  2. O rany, ale śliczności. Gdy zajdzie potrzeba nie omieszkam skorzystać z kursu.
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mi miło i będę zaszczycona mogąc kogoś zainspirować. Większość prac publikuję na swoich profilach na FB i IG oraz na kanale YT, gdzie zapraszam serdecznie po więcej inspiracji. Pozdrawiam. Evela

      Usuń