sobota, 4 lutego 2023

Kwiatowy box

 Witajcie Kochani!

Kto z Was, tak samo jak ja, tęskni już za wiosną? Mimo, że mamy środek zimy, to przygotowałam na dzisiaj mocno kwiatowy exploding box w nasyconych kolorach. Od razu zrobiło się cieplej i weselej, prawda?

Bazę exploding boxa okleiłam papierami z kolekcji Coral Romance od Laserowe Love. Lubię wracać do starszych, nieco zapomnianych już kolekcji i zachwycać się nimi na nowo. Na serwetkach z wykrojnika ułożyłam kwiatowe kompozycje, wykorzystując elementy z kolekcji

Centralną część mojego boxa ozdabia tekturka 3d w formie taczki, którą wypełniłam po brzegi kwiatami. Część z nich wykonałam samodzielnie z foamiranu zabarwionego suchymi pastelami , a pozostałe to papierowe różyczki i sweethearty. Na wieczku ułożyłam kwiatową kompozycję 3d.

Życzenia dla Jubilatki ukryłam pod doklejoną do bazy klapeczką zamykaną na magnes.

Myślę, że każda miłośniczka kwiatów będzie zachwycona takim upominkiem. 







Ze sklepu użyłam:







Zamiennie:

                                     

Pozdrawiam serdecznie. 

Evela





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz