czwartek, 23 marca 2023

Akrylowe jajko - zapis liva

 Witajcie

 Przychodzę do Was dzisiaj z listą użytych materiałów na ostatnim live. Kto było to wie, że ozdabiałam akrylowe jajeczko, kto nie był zachęcam do nadrobienia transmisji 

👉https://www.facebook.com/100063691284890/videos/2171421826378521

Zaczęłam od przyklejenia wycisku z masy superlekkiej do jajka, który pomalowałam razem z dolną częścią dekoru na jasno beżowy kolor. Gdy wszystko podsuszyłam delikatnie nagrzewnicą, wycisk z masy delikatnie potraktowałam zielonym woskiem. Wnętrze jajka wypełniłam sizalem, częścią styropianowego jajka oraz jasno- i ciemnozielonym chrobotkiem. W centralnym miejscu umieściłam figurkę zajączka, wokół którego poukładałam styropianowe jajeczka, kwiatki i imitacje kamieni.

Ze sklepu użyłam:

     
 


           
      
       
 

 
 
Zamiennie:



Pozdrawiam,
Daria Rękoczyn

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz