sobota, 18 marca 2023

Album dla chłopca

 Witajcie!

Dzisiaj w ramach inspiracji chciałabym Wam pokazać album dziecięcy z kolekcji Hello Little Boy od Craft O`Clock.

Bazę tego albumu wykonałam samodzielnie. Jeśli jednak wolicie użyć gotowej bazy, to w sklepie znajdziecie sporo baz z Eco-scrapbooking w różnych rozmiarach. W mojej pracy korzystałam z dużej kolekcji papierów (mały bloczek też doskonale się do tego nada) oraz z elementów do wycięcia.  Na pięciu kartach zastosowałam łatwe rozwiązania oparte o klapki/flapki i zamykane na magnesy neodymowe. 

Ponieważ jest to album dla dziecka nowonarodzonego, to znalazła się w nim również metryczka z elementami z wykrojnika od Craft&You Design. Maty na zdjęcia oznaczyłam stemplami wykorzystując kolorowy tusz Nellie`s.

Całość prezentuje się niezwykle uroczo, prawda? Zachęcam Was do zabawy z albumami, a dzięki materiałom, jakie znajdziecie w sklepie, praca pójdzie Wam jak z płatka. Koniecznie pochwalcie się efektami oznaczając #scrapkowopl.









Ze sklepu użyłam:

  


Zamiennie:


Pozdrawiam,
Evela





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz