środa, 8 marca 2023

Kartka na Dzień Kobiet

Szanowne Panie! 
Koleżanki Scraperki i Rękodzielniczki! 
Wszystkiego najlepszego z okazji Dnia Kobiet! 
Bądźcie radosne i szczęśliwe.
Niech Wasze marzenia się spełniają.
I niech nie brakuje Wam czasu i weny do tworzenia. 
życzy cały zespół scrapkowo.pl 

Zapraszamy na inspirację Joasi 

***

Witajcie,

 Moja inspiracyjna, środowa praca wypadła na 8 marca, na Dzień Kobiet. Mam nadzieję, że tak jak ja lubicie tego dnia dostawać kwiaty. Ja oczywiście uwielbiam dostawać je i bez okazji :) Panowie - czytacie? Kobiety lubią dostawać kwiaty nie tylko w ten dzień, i nie tylko z powodu jakichś okazji:)  W marcu, za oknem nie jest jeszcze zbyt kolorowo a wręczone bukiety, dają taką namiastkę wiosny. Tak więc na dzisiejszy post przygotowałam pracę z kwiatowymi elementami. 

Papiery, które tutaj użyłam to wcześniejsze kolekcje P13, Paper Heaven i Craft&You. Jak widzicie warto przeglądać swoje scrapowe półki. Tło mojej kartki to papier z kolekcji Pierwszy Pocałunek - arkusz nr 4, delikatne różowe kwiaty, które wycięłam wykrojnikiem - papier Woodland Story 01. Pozostałe elementy kwiatowo-gałązkowe wycięłam z arkusza The Four Seasons - SPRING. Do uzyskania przestrzeni w pracy wykorzystałam kosteczki 3D i tez kawałki tekturki.





ze sklepu




 


pozdrawiam


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz