sobota, 11 marca 2023

Pierwsza Komunia w odcieniach zieleni

Witajcie Kochani!

 Nie da się nie zauważyć, że w rękodzielniczym świecie już pojawiły się inspiracje komunijne. Nie czekając na ostatnią chwilę, również przygotowuję się do tego sezonu, jednocześnie prezentując Wam moją najnowszą propozycję.

Jest to kartka w odcieniach zieleni z dodatkiem lustrzanego złota, czyli kolorów, które bardzo kojarzą się z uroczystością Pierwszej Komunii Świętej. Wykorzystałam papiery marki Carft O`Clock Greenery Invitation oraz elementy ze starszej kolekcji Celebrate Moments. Dodam, że w kolekcji Greenery Invitation znajdziecie kilka cudownych zestawów elementów do wycięcia

Ważną rolę w mojej pracy odegrały wykrojniki - tym razem wybrałam ramkę i hostię od Craft&You Design oraz listek winorośli nr 005 od Lady E.

Ta kartka ma trzy zalety: jest efektowna (mimo prostej konstrukcji), uniwersalna (dla chłopca lub dla dziewczynki) oraz zmieści się w kopercie (co ułatwia transport i przechowywanie). Pod kompozycją jest miejsce na personalizację. 

Warto się zainspirować, a potem koniecznie pochwalić się efektami oznaczając #scrapkowopl. 





Ze sklepu użyłam:




Pozdrawiam serdecznie, widzimy się za tydzień!

Evela



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz