niedziela, 26 marca 2023

Ślubny exploding box z tortem

 Cześć!

W mojej pracowni jest sporo nowych kolekcji i jedną z nich wykorzystałam do ślubnego pudełka. 

Każdy już zna kolekcję "Lovely memories" od Alchemy of Art, jest bardzo delikatna i uniwersalna, 

ponieważ mamy do wyboru arkusz z elementami ślubnymi i komunijnymi.

Mój box jest bardzo bogato zdobiony. Na wieczku umieściłam tekturkową Parę Młodą oraz róże,

 które wykonałam wykorzystując live Izy - OdRęki zapisany na Naszym FP oraz YT.

W środku na ścianach są życzenia, kalendarz oraz kieszonka na banknoty ze złotymi obrączkami, 

a na ostatniej ściance urocza Para Młoda z arkusza do wycinania.

W centralnej części umieściłam tort, który ozdobiłam kwiatuszkami, perełkami i porwaną koronką.

Kalendarz pochodzi od Small Wingels Shop :)






Ze sklepu użyłam:





Zamiennie:




Buziaki! Kasia


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz