poniedziałek, 10 kwietnia 2023

Wiosenny tamborek - zapis live z Izą

Dzień dobry :)
Chcę się dzisiaj z Wami podzielić moją wiosenną inspiracją, którą wykonałam na spotkaniu na żywo 4 kwietnia. Było sporo pracy, ale efekt końcowy bardzo mi się podoba. Tamborek to ciekawa forma, można poszaleć i poćwiczyć warstwowe projekty. U mnie dużo się dzieje. Bazę podkleiłam arkuszami z kolekcji "Spring Morning Dreams" od Craft'o Clock, mamy patyki znalezione w ogrodzie i pomalowane na biało, sizal, kwiaty z bawełny i mnóstwo listków. Gałązki z wykrojnika dpCraft dołożyłam po zakończeniu live, ponieważ najzwyczajniej w świecie zapomniałam ich użyć 😄
Jeśli ominęło Was spotkanie ze mną, zapraszam do nadrobienia, jak zawsze film jest zapisany na naszym fp.









Ze sklepu użyłam:

 

 
  
 
  
 


  




Samych serdeczności
Iza - OdRęki 


 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz