poniedziałek, 1 maja 2023

Nowy Zespół DT!!


 Hejka!

Dziś radosny dzień! Z przyjemnością ogłaszamy Nasz nowy zespół projektantek!

Poznajcie mega zdolne dziewczyny:)

Magda - Scrapmegi


 

Z tej strony Magda, w świecie wirtualnym znajdziecie mnie pod nazwą Scrapmegi. Od kiedy tworzę? Mogę powiedzieć śmiało, że od dziecka. Taka to ze mnie dusza artystyczna.🙂 Miłość do tworzenia kartek okolicznościowych zaczęła się odkąd zobaczyłam jak robiła to kiedyś moja Ciocia. No i się zaczęło... Tak już ponad 12lat scrapuje. Uwielbiam zaskakiwać ludzi swoją wyobraźnią i tworzyć z tego coś pięknego. Lubię eksperymentować. Myślę, że tworzę dość nietypowo, kocham swoje zygzaczki na kartach i róż.🙂
 

Klaudia - Papiorzana Heksa


 

Mam na imię Klaudia. Prywatnie mama 14-sto miesięcznego urwisa:) W sieci występuję pod nickiem Papiorzana Heksa. Scrapbooking jest moją największą pasją. Uwielbiam tworzyć prace z bogatymi kompozycjami kwiatowymi, tekturkami, koronkami.. i koniecznie muszą być błyskotki;)

Kasia - Xgalaktyka


 

Mam na imię Kasia, natomiast w sieci funkcjonuję pod nickiem Xgalaktyka. Jestem osobą kreatywną i twórczo zakręconą, która uwielbia łączyć wszystkie swoje pasje. Scrapbooking, tworzenie z foamiranu, krzyżyki, szycie to rzeczy, które kocham. Miksuję to wszystko we wszystkie możliwe sposoby co widać w moich pracach. Jestem niespokojną duszą, która cały czas się uczy, rozwija i poszerza zainteresowania o kolejne pasje. Scrapbooking to dla mnie relaks i odskocznia od codziennych obowiązków i pracy. Jestem miłośniczką pastelowych kolorów i estetycznych form. Uwielbiam pracować z foamiranem, tworzyć kartki oraz nadawać przedmiotom użytkowym nowy wygląd.
 

 Ania - SklejAnka


 

Mam na imię Ania, choć w świecie scrapowym znana jestem jako SklejAnka. Tworzę od końca 2019 roku i najlepiej czuję się w papierowym świecie 😊 Delikatne romantyczne projekty to moja miłość ❤️ Lubię jednak próbować nowych form, tworzyć własne bazy i wplatać odrobinę mix mediów do swoich projektów ❤️ Jestem otwartą i kontaktową osobą, która chętnie "gada" na story i ściska się później ze scraperkami na żywo ❤️ Uwielbiam tworzyć kwiaty (ostatnio pokochałam te z materiału) i... pisać personalizowane życzenia, które nadają projektom jeszcze większej wyjątkowości 🥰 Mam nadzieję, że zainspiruję Cię do działania nie jeden raz ❤️

Ania - Kartki z pasją


 

Mam na imię Ania , znacie mnie jako Kartki z pasją. Z rękodziełem do czynienia mam odkąd pamiętam ale miłość do scrapbookingu zrodziła się całkiem niedawno lecz na dobre rozgościła się w moim życiu. Uwielbiam pastelowe , pełne kwiatów papiery, rozbudowane warstwowe kompozycje i nietuzinkowe formy . Kocham tworzyć kwiaty z foamiranu , które wzbogacają moje prace ,nadając im niepowtarzalny charakter. Miło mi będzie Was inspirować .

 gościnnie będą projektowały Ania Sosnowy Gaik oraz Asia Joanna Gio.

 
Mam na imię Joanna, w wirtualnym świecie występuję pod nickiem Gio. 
Tworzę co mi w duszy gra i są to różnorodne prace - kartki, albumy, ramki, boxy, czekoladowniki itp. Moje kolory to pastele i delikatne zestawienia. Lubię prace w stylu C&S i projekty kwiatowo-romantyczne. Uwielbiam tworzyć prace w tematyce dziecięcej. Mam słabość do błyszczących elementów i wykrojnikowych listków i gałązek. Często sięgam po stempelki i farby wodne i łączę je ze scrapowymi papierami. Robię samodzielnie kwiaty z foamiranu i papieru.
 
Ania - Sosnowy Gaik   
 
Prywatnie Anna ale w sferze blogowej występuję jako Sosnowy Gaik. Każdą wolną chwilę spędzam na tworzeniu.
Interesuję się wieloma technikami: decoupage, scrapbookingiem i tworzeniem biżuterii. Moje zamiłowanie do piękna otaczającego nas świata znajduje odzwierciedlenie w pracach. Lubię zieleń i motywy roślinne, więc tych motywów na pewno nie zabraknie w inspiracjach :-)

W koordynowaniu Kasi Nesme pomoże Iza - OdRęki :)


Kasia - Nesme moja pracownia

Ma na imię Kasia ale tworzę pod pseudonimem Nesme moja pracownia. Scrapbooking to moje hobby, pasja, miłość. Uwielbiam tworzyć prace warstwowe, przestrzenne z mnóstwem elementów i tekturek. Bardzo lubię także robić kwiaty z foamiranu i układać z nich niebanalne kompozycje na kartkach. W wolnej chwili nagrywam kursy i tutoriale na YT. 

Iza - OdRęki

 Mam na imię Iza a scrapbookingiem zajmuję się od 6 lat. Najbardziej lubię tworzyć kartki i exploding boxy w tematyce dziecięcej oraz ślubnej. Mam nadzieję, że moje prace Was troszkę zainspirują.

 

Wtorkowe spotkania prowadzić będą  Ania, Kasia i Iza.


Pozdrawiamy serdecznie! 


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz