niedziela, 28 maja 2023

Wianek

 Witajcie:)

Dzisiaj chciałabym Wam pokazać, jak można wykorzystać kwiaty, które skrywają się w naszych przydasiach. U mnie jest ich całkiem sporo, więc postanowiłam zrobić z nich użytek.
Bazę stanowi pleciony wianek, do którego za pomocą kleju na gorąco przytwierdziłam sizal, 
materiałowe i papierowe kwiaty oraz chrobotek, którym wypełniłam puste przestrzenie w mojej kompozycji. 
Nie potrzeba zbyt wiele czasu, czy wysiłku a powstaje świetna dekoracja.




Ze sklepu użyłam:

 Wianek pleciony beżowy 20cm   F-4(9) Kwiaty mater. w stylu schabby mini mix past   Kwiaty materiałowe FL-027 

Kwiaty materiałowe JABŁONI różowe jasne 6 kwiatów   Kwiaty materiałowe FL-035 różowe   Kwiaty materiałowe hortensji żółto- zielony 9szt. 

Kwiaty materiałowe FL-009   MKX-240 Kwiaty stokrotki- odcień różu 10szt.   MKX-314 Kwiaty Lotosu białe 35mm 5 szt. 

Mech chrobotek 20g pudełko naturalny biały   Sizal 30-35g jasny ecru   Pistolet do kleju 10 W 

Wkład klejowy 1szt. 7mm X 20cm   

Pozdrawiam:)

Nasz Design Team Gościnnie

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz