środa, 7 czerwca 2023

Kartka Ślubna

Witam serdecznie!

Moją dzisiejszą inspiracją jest kartka ślubna w delikatnych odcieniach brzoskwini z beżem. Użyłam kolekcji "Miłosne Zapiski" od Paper Heaven. W wierzchniej warstwie kartki wycięłam koło i tak samo zrobiłam w warstwie papieru lustrzanego z lekkim przesunięciem żeby stworzyła się ładna złota rameczka. W środek ramki wkleiłam parę młodą na dystansie żeby pogłębić przestrzenność kartki. Dodałam odrobinę gazy którą wcześniej zabarwiłam kawą, papierowe liście i kwiaty z foamiranu. Całość ozdobiłam jeszcze cekinami i odrobiną złotych mikrokulek.

Mam nadzieję, że spodoba się Wam moja propozycja kartki ślubnej
 i zainspiruje do stworzenia swojej wersji😊





Ze sklepu użyłam:

 


 
Pozdrawiam serdecznie, Klaudia


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz