czwartek, 27 lipca 2023

Słodka karteczka dodająca otuchy i wsparcia

 Cześć!

Dziś przychodzę do Was ze słodką karteczką, która ma dodać otuchy i wsparcia. Dla mnie osobiście jest to pierwszy projekt, który wykonałam po ponad dwutygodniowej przerwie od scrapowania. To było tak cudowne uczucie usiąść przy biurku i... stworzyć coś dla siebie 💗

Cieszę się, że mogę pokazać Wam ten mały projekt właśnie tutaj na blogu  Naszego sklepiku scrapkowo.pl 😊

No ale może kilka słów o tej karteczce pod kątem jej tworzenia? Bazowałam na papierach od Paper Heaven Dolina róż oraz dodatkach od Lemoncraft, czyli elementach do wycinania z Secret Garden. Do tego moje materiałowe kwiaty, listeczki, parę mniejszych dodatków i jest - projekt w moim ulubionym formacie C6 😊

A Ty lubisz takie pozytywne rękodzieło?




Do swojej pracy użyłam:








Zamiennie, bo niestety ze strony szybciutko zniknęły kolorki, które są u mnie 
(ale spokojnie - te również świetnie by pasowały):




Na dzisiaj to tyle 😊 Do zobaczenia następnym razem!



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz