niedziela, 27 sierpnia 2023

Gościnna Projektantka Magda - Lulaczkowo

 Cześć!

Tutaj Magda z Lulaczkowo, jest mi niezmiernie miło że mogę dziś podzielić się z Wami moją gościnną inspiracją. Kto mnie zna ten wie, że uwielbiam tworzyć dziecięce, bogato zdobione prace. Tym razem przygotowałam dla Was album dziecięcy w miękkiej okładce, oklejony przepięknymi papierami z kolekcji "Baby Party" od Craft&You Design. Okładkę ozdobiłam grafikami dziecięcymi, koroneczkami, materiałowymi kwiatami, a także perełkami i cekinami - żeby pięknie błyszczała. W środku znajduje się 6 kart, z których każda także jest ozdobiona grafikami z kolekcji w połączeniu z koronką, a także tekturowymi napisami i rameczkami, do których można wsunąć zdjęcie. Dzięki licznym klapkom i matom na zdjęcia, album jest bardzo pojemny - spokojnie pomieści nawet 60 zdjęć.










Materiały:


Podobne :

Pozdrawiam cieplutko, 
Magda

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz