środa, 18 października 2023

Halloweenowe pudełeczka na słodkości.

 Witam Was serdecznie!

Zanim przejdziemy do dzisiejszej inspiracji chciałabym Was serdecznie zaprosić do udziału w wyzwaniu #94 Hello Halloween. Wyzwanie trwa od 02.10 do 25.10 więc zostało jeszcze trochę czasu na zgłoszenie swoich prac a warto się zgłosić,
ponieważ są fajne nagrody: bon do sklepu oraz banerek zwycięzcy😊

Moją dzisiejszą inspiracją są Hallowenowe pudełeczka na słodkości. Pudełeczka stworzyłam od podstaw z czarnego kartonu na wzór starych pudełek na mleko i okleiłam cudowną Halloweenową kolekcją "Trick or treat" od Alchemy of Art. Swoją kompozycję na pudełkach zaczęłam tworzyć od przeciętej serwetki z wykrojnika na pół oraz kawałka papieru z w/w kolekcji, który mocno postrzępiłam aby nadać im trochę charakteru. Na większym pudełku stworzyłam kompozycję wokół uroczej małej wiedźmy, a na mniejszym do kompletu jej koci pomocnik😉



 
Ze sklepu użyłam:
 
    

Podobne: 



Pozdrawiam serdecznie, 
Papiorzana_Heksa 😉


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz