środa, 4 października 2023

Kartka urodzinowa na bogato:)

 Witajcie!

Moją dzisiejszą inspiracją jest kartka urodzinowa z bogatą kompozycją kwiatową i bluszczem. Kartka jest w formacie zwężonej DLki. Do oklejenia bazy oraz podniesionego panelu użyłam kolekcji "In frosty colors" od Alchemy of art. Na górnym panelu nakleiłam kawałek koronki, a nie niego na dystansie złotą ramkę od ScrapandMe z arkusza "frames 2". Tym razem w centralnym punkcie mojej kartki pojawiła się grafika kobietki w kapeluszu od Craft o'clock, do tego wokół grafiki dodałam sizal a na nim delikatne biało zielonkawe kwiatuszki w kilku rozmiarach oraz gałązkę bluszczu. Kartkę ozdobiłam opalizującymi cekinami oraz złotymi mikrokulkami i motylami.


 

 
 
 


Ze sklepu użyłam:

  
  
  
   
  
  


Podobne:

Pozdrawiam serdecznie,
Papiorzana_Heksa

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz