środa, 25 października 2023

Torebka prezentowa

 Witajcie, 

Dzisiaj zachęcam Was do wykonania własnoręcznie ozdobionej torebki prezentowej. Przygotowałam ją jako pokazową na warsztaty dla dzieci w ramach Art'n'Craft. Scrapkowo.pl miało tam swoje stoisko. Dla dzieci zostały przygotowane bezpłatne warsztaty Make&Take, które miałam przyjemność prowadzić. Wszystkie materiały dostaliśmy ze sklepiku Scrapkowo.pl. Dzieci z otrzymanych materiałów wykonały przepiękne, świąteczne torebki. Zobaczycie je po mojej torebce inspiracyjnej. 

Na początek moja praca. Ze scrapowych papierów użyłam starszą kolekcję Mintay. Zachęcam Was do sięgnięcia po kolekcje z poprzednich lat. Torebkę ozdobiłam elementami wyciętymi z arkusza dodatków oraz wykrojnikowymi poinsecjami i listkami. Kwiaty potapowałam gesso.




Wybrane prace dzieci :


Materiały użyte do wykonania:




Pozdrawiam 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz