czwartek, 2 listopada 2023

Albumy harmonijkowe - mój pierwszy album

Witajcie!

Ostatnio robiłam pięć albumów harmonijkowych i pomyślałam, że podzielę się z Wami moją pracą. Użyłam gotowe bazy od Eco-scraobooking w rozmiarze 145x195 oraz kolekcję papierów od Mintay Papers "Tiny Miracle". Starałam się, aby były bardzo podobne do siebie, każdy ma kieszonkę poziomą, pionową oraz belly band. Do ozdobienia okładki wykorzystałam miedzy innymi srebrny papier lustrzany, wycięte elementy z arkusza 09, banerka gwiazdki, kwiaty materiałowe od Izy oraz perełek w płynie - nuvo. W środku na serwetce od Craft Passion umieściłam napisy tekturkowe oraz szatkę, ponieważ to pierwszy album i z pewnością znajdą się w nim zdjęcia z Chrztu Świętego postawiłam na mały akcent.













Ze sklepu użyłam:
 
Podobne:
 
 Dziurkacze brzegowe
 
Buziaki! Kasia


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz