sobota, 11 listopada 2023

Kartka z saneczkami


Hejka !!! 

Dziś przychodzę do Was z przypominajką i zachętą do 
Wyzwanie trwa do 25 listopada i jak zawsze zapraszam Was do zabawy! :)

Ponieważ święta tuż, tuż…ani trochę się obejrzymy i będziemy ubierać już choinki w naszych domach, to postawiłam na nieco bardziej zimowy klimat. Tu od razu wpadł mi w ręce zestaw dodatków z Craft O’Clock-Winter Morning, a jako tło służy mi arkusz papieru z Galerii Papieru-Noce i dnie 03. Saneczki są wycięte z arkusza ScrapAndMe-Christmas 12 . Do tego użyłam pięknych wstążek gnieciuchy oraz pocięłam na kawałki koronkę gipurową i gotowe.

Jak Wam się podoba ta zimowa już inspiracja? :)







Produkty których użyłam to:



Link do wyzwania:

Widzimy się za tydzień!
Scrapmegi



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz