czwartek, 9 listopada 2023

Świąteczna gwiazda.

 
Witajcie Kochani 😍
 
 
Nim zaprezentuję swoją pracę, chciałabym  serdecznie Was zaprosić do
naszego nowego wyzwania #95 Coraz bliżej Święta. Temat naprawdę wdzięczny
a na zwycięzców,  jak zawsze w naszym sklepie...czekają wyjątkowe  nagrody. 
Wyzwanie trwa od 5.11 do 25.11. 2023
 
 A teraz dzisiejsza inspiracja 😊
 
Święta zbliżają się dużymi krokami, tak więc niewiele czasu nam pozostało
aby przygotować świąteczne ozdoby. Gwiazda 3D, którą chciałabym Wam dziś pokazać
 jest naprawdę bardzo łatwa do wykonania, wystarczy że posiadamy kość i tablicę do
 bigowania. Wykonałam ją z metalizowanego papieru, ozdabiając najnowszymi, świątecznymi
 elementami do wycinania z Mintaya. Wykorzystałam również wykrojnik z listkami ostrokrzewu 
oraz całe mnóstwo dodatków min oszronionych kuleczek i sznurka.
Ozdoba bardzo prosta  do wykonania a przy tym wyjątkowo efektowna 😍
Mam nadzieję, że moja inspiracja zainspiruje Was do stworzenia 
własnej pracy na nasze świąteczne wyzwanie💝
 

W pracy wykorzystałam :
 








Zamiennie:

 


 
 Pozdrawiam Was jesiennie 😊
Kasia Xgalaktyka

 Nasze wyzwanie :


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz