czwartek, 30 listopada 2023

Świąteczna kartka parawanowa

 Cześć!

Szybciutko, bo już po dwóch dniach od live'a, przychodzę do Was ze skończoną inspiracją 💗

Tym razem forma kartki zupełnie inna niż zazwyczaj, czyli parawanowa. Wyszłam naprzeciw Waszym oczekiwaniom i sama spróbowałam tej formy 😊 Wybrałam motyw wspomnień świątecznych, zapisków na tagach oraz zdjęć w środku kartki (na razie zostawiłam miejsca na tegoroczne foteczki) 😊

Do mojej inspiracji użyłam starczej kolekcji papierów od Craft O'Clock, ale jakże nadal pięknej! Oczywiście kolekcja "Warm and peaceful" nadal dostępna jest w sklepie scrapkowo 💗

Większość produktów, których użyłam znajdziecie zresztą na sklepie, ale zanim je podlinkuję... zapraszam do mini galerii - ciekawa jestem, co myślicie o takim rozwiązaniu 😊





No to teraz zapraszam do spisu przydasi, których użyłam 😊











Dziękuję za dziś i do zobaczenia następnym razem 😊

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz