piątek, 24 listopada 2023

Świąteczna kartka z wiankiem

 Witajcie:)

 Moja dzisiejsza karteczka przywołuje na myśl mroźną zimę.
Ozdobiłam ją papierowym wiankiem, wyciętym za pomocą wykrojnika.
Dodałam styropianowe, połyskujące brokatem kuleczki,
a w tle umieściłam kilka papierowych śnieżynek.
Wycięty ptaszek dopełnił całości.
Na karteczce użyłam sypki śnieg Marianne Design. Jestem nim zafascynowana. 
Świetnie się nadaje do zimowych prac.





 Wykorzystane materiały:

Baza do kartki - BIAŁA 14x14cm   Happy Santa Arkusz Napisy Duże   In frosty colors 30x30cm 

Brokatowe kuleczki styropianowe 8g / ŚWIĄTECZNE   Dekoracja Shakables śnieg sypki Boże Narodz shaker   Taśma piankowa dwustronna 18mm 4m

Zamiennie:

Wykrojniki Christmas Basics Śnieżynki 3x15   Wykrojnik / Die- Conifer Wreath choinkowy wianek 

Pozdrawiam:)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz