niedziela, 26 listopada 2023

Zimowe ATC

Cześć!

Trwa weekendowe szaleństwo zakupowe, a ja tu wyskakuję z kolejną, choć szybką inspiracją 😊

Teraz na różnych grupach scrapbookingowych trwają zimowo-świąteczne wymianki ATC. Postanowiłam więc zrobić tym razem te słodkie maluszki z wykorzystaniem grafik, w których po prostu się zakochałam!! A do tego wypróbowałam nowości, które niedawno do mnie dotarły 😊

ATC, czyli Artist Trading Card, to karty w rozmiarze 2,5 na 3,5 cala, którymi my scraperki się wymieniamy. Po co to? Czy to takie fajne? Ja uwielbiam je robić i się nimi wymieniać przede wszystkim dlatego, że mam możliwość zachować w ten sposób miłe chwile spędzone z koleżanką "po fachu", albo też jest to dla mnie sposób na poznanie kogoś, jego twórczości i stylu 💗 Sama mam już tak dużo ATC, że zastanawiam się, gdzie będę trzymać kolejne ich dziesiątki i setki... ale - no to jest moja miłość 😍 Sama zrobiłam ich już setki i pewnie zrobię jeszcze o wiele więcej! 

Może i Ty spróbujesz?





Ciekawa jestem jak Ci się te słodziaczki podobają 💗

A co użyłam do ich wykonania? Lista poniżej:





Do zobaczenia już niedługo!


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz