wtorek, 28 czerwca 2022

Box na pożegnanie

 Dzień dobry :)

Są różne okazje do pożegnania.

Dzisiaj chciałam Was zainspirować boxem

z okazji przejścia na emeryturę dla fana rowerowych wycieczek

i samochodów marki z czterema kółkami  w symbolu. 

Środek zdobi rowerek od Laserowe Love 

w iście  sielskim klimacie - pośród mchu i bujnej roślinności. 

 

xxx

A z racji, że to box na pożegnanie to i ja się z Wami żegnam 

- przynajmniej tu na blogu sklepu scrapkowo.pl.

Te kilka lat były okresem ciągłego poszukiwania

sposobu na pokazanie tego, co w sklepiku ciekawe, nowe, nieznane...

Dziękuję Kindze - Właścicielce za zaufanie i za możliwość współtworzenia tego miejsca.

Dziękuję Wam - Obserwatorom, Komentatorom, Czytelnikom -

byliście siłą napędową tego przedsięwzięcia.

Dzisiaj mam wrażenie, że też odchodzę na emeryturę ;)

Mam nadzieję, że wciąż jednak będę Was spotykać w blogowo-facebookowym świecie.


 









W sklepiku znajdziecie m.in:


 

 Pozdrawiam serdecznie

olenka_ja


 


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz