niedziela, 26 czerwca 2022

Merci w pudełku

 Witajcie :)

Dziś moją inspiracją jest pudełeczko na czekoladki merci,

pudełeczko przygotowałam dla nauczyciela na zakończenie roku szkolnego.

Użyłam mnóstwa kwiatów tych materiałowych

jak i papierowych oraz dodatki listków i gnieciuchów.

Zaszalałam troszeczkę z tymi kwiatowo - wstążkowymi dodatkami,

ale chciałam efektu na bogato jednak nie przesadnie.



***

W tym miejscu i tym dniu chciałam również pożegnać się ze scrapkowo.pl,

jestem wdzięczna Kini za tyle lat wspólnego tworzenia, 

za to że mogłam być częścią scrapkowej rodzinki.

A Was serdecznie zapraszam i z całego serca polecam sklepik scrapkowo.pl

znajdziecie w nim wszystko co byłoby Wam potrzebne do tworzenia. 

Życzę Wam i szefowej Kini owocnego tworzenia :)







 W pracy użyłam:

https://scrapkowo.pl/shop,kostka-3d-3mm-168-szt-,978.html
   
   




Pozdrawiam :)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz