sobota, 4 marca 2023

Kartka dziecięca do koperty

 Witajcie Kochani!

Na dzisiejszą inspirację przygotowałam dziecięcą kartkę do koperty. Drugie urodziny to okazja, aby pobawić się kolorami i wzorami. Ciekawy świata dwulatek na pewno zainteresuje się takim kolorowym upominkiem stymulującym zmysł wzroku.

 Chciałam też Wam pokazać, że kartka do koperty nie musi być płaska. Papiery od Scrap Boys mają gramaturę 190, są zatem cieńsze, niż większość papierów scrapowych na rynku. Dzięki temu mogłam sobie pozwolić na ułożenie kompozycji aż z siedmiu warstw (!), a praca nadal swobodnie mieści się w kopercie.

Zauważcie też, że użyłam w tej pracy dwóch rodzajów dziurkaczy: brzegowego i tagowego. Zachęcam do korzystania z dziurkaczy podczas zdobienia swoich kartek. Szczególnie polecam to rozwiązanie osobom, które nie posiadają maszynki do wykrojników.







Ze sklepu użyłam:

Pozdrawiam serdecznie,

Evela

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz