niedziela, 5 marca 2023

Kartka Komunijna w fiolecie

Witajcie!

Kiedy tworzyłam tą kartkę na półkach Naszego sklepu jeszcze była kolekcja, której użyłam czyli "Zza mgły" od Paper Heaven. Aktualnie znajdziecie wiele zamienników papierów jeśli zależy Wam na takiej kolorystyce. Dodatkowo dla fajnego efektu przeradełkowałam boki mojej drugiej warstwy.

Całą kompozycję stworzyłam bazując na wykrojnikach Craft and You Desing użyłam wianek, listeczki oraz aniołka. Kwiatuszki zrobiłam z famiranu z wykrojnika kwiat jabłoni, ktory jest niedostępny ale umieściłam poniżej zamiennik. Wierzchnią warstwę przewiązałam nicią lnianą.

Myślę, że ten piękny aniołek od Craft and You Desing idealnie wygląda w pracach na Pierwszą Komunię Świętą oraz Chrzest Święty. 



Ze sklepu użyłam:

Zamiennie:

 
Buziaki! Kasia

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz