piątek, 28 kwietnia 2023

Exploding box Komunijny - zieleń i złoto

 Hej!

Zawsze kiedy mam do wykonania elegancki Komunijny box sięgam po papiery Paper Heaven. 

Wybrałam kolekcję "Złote Sny", 

bo bardzo mi się podobają odcienie zielonego w tych papierach. 

Obowiązkowo musi być lustrzane złoto i tekturka 3D na środku tym razem to Hostia z IHS 

na ażurowej serwetce od Laserowe Love.

 Do ozdobienia ścianek użyłam serwetek od Craft&You Design, Aniołka,

 Hostii z wykrojnika oraz tekturkowgo napisu wyembossowanego na biało.

 Na ostatniej ściance zostawiłam miejsce na życzenia. 

Cały box jest bardzo elegancki dzięki złotemu lustrzanemu papierowi,

 który idealnie komponuje się z każdym kolorem papieru.








Użyłam:

Zamiennie:
Napis i tekturka IHS

Pozdrawiam serdecznie! Kasia

1 komentarz:

  1. Śliczny box, te papiery są idealne na każdą okazję.

    OdpowiedzUsuń