czwartek, 27 kwietnia 2023

Kartka komunijna z kłosami

Witajcie 

Na wtorkowym live zrobiłam kartkę komunijną na kwadratowej bazie z kolekcji Beautiful Moments od Lexi Design. Jak komunia to wiadomo, że warto zastosować trochę papieru lustrzanego, który dodaje pracy kunsztu i powagi według mnie. Podnosi rangę wydarzenia. Drugą warstwę papierów białego, lustrzanego i scrapowego przykleiłam na 2mm dystansie. W samym centrum kartki znalazło się na 1 mm dystansie serce z wykrojnika, tekturka oraz kilka kłosów przewiązanych białym sznureczkiem. Te wytłoczone kłosiki po transmisji potraktowałam delikatnie brązowym tuszem.

 
Ze sklepu użyłam:
       
      
  
  

   
 

 
 
  Zamiennie:
 
  


 
Pozdrawiam
 
Daria Rękoczyn



2 komentarze:

  1. Piękna kartka, ile to trzeba mieć wszystkiego żeby takie cudo zrobić. Podziwiam:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czasami nie trzeba mieć wcale dużo rzeczy, tylko kreatywnie pokombinować. Choć z czasem człowiek z wygody woli mieć typowe rzeczy, niż wymyślać. Bardzo dziękuję :)

      Usuń