wtorek, 30 maja 2023

Kartka serce dla Mamy - zapis live z Kasią

Hejka!

We wtorek 23 maja na fp Sklepu scrapkowo.pl prowadziłam live, podczas którego powstała kartka dla Mamy w kształcie serca. Zdecydowałam, że użyje kolekcji "Mum's love" od Lemon Craft, oraz naszych nowości takich jak koronka na tiulu, tekturka makrama, stemple od Laserowe Love. 

Jak nigdy skusiłam się zrobić kompozycję po prawej stronie i zbudowałam ją na serwetce z Craft Passion. Dodałam mnóstwo listków, które zrobiłam za pomocą embossingu na gorąco i lekko pocieniowałam je tuszem Memento.

 Całość dopełniają kryształki - tłuczone szkło od Stamperii oraz kamyki do Pentartu w dwóch wielkościach. Nie mogło obyć się bez chlapań, które jak zawsze wykonałam białą farbą kredową od Mintay.



 
Ze sklepu użyłam:

 
Zamiennie:


Pozdrawiam serdecznie :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz