środa, 31 maja 2023

Mini albumik dla Małej Kruszynki

Cześć!

Dziś przychodzę do Was z maleńką formą albumiku, jako prezentu dla Mamy i jej Dzidziusia :)

Mini albumik to świetny pomysł na zamknięcie pierwszych wspomnień na lata. Wydawać by się mogło, że to niewiele miejsca na zapiski, czy zdjęcia. Jednak dzięki takiej formie skupimy się na tych naprawdę najważniejszych wydarzeniach.

Ja użyłam bardzo maleńkiej bazy o wymiarach 8,5 x 8,5 cm. W sklepiku jednak znajdziecie jeszcze lepszy wymiar, bo 11,5 x 11,5 cm :)

Do tego wykonałam od podstaw pudełeczko, jak na zapałki, dostosowane rozmiarem do albumiku. Dzięki temu uzyskałam idealny komplecik, który może być idealnym prezentem na Baby Shower i nie tylko :)

Ciekawa jestem, czy lubicie takie małe pamiątki?





Ze sklepu użyłam:

 
   

 
Zamiennie:




Pozdrawiam serdecznie!
Ania - SklejAnka














Brak komentarzy:

Prześlij komentarz