niedziela, 11 czerwca 2023

Gościnna projaktantka Magdalena

Witam serdecznie,

Miałam szczęście wygrać wyzwanie w scrapkowo.pl i dzięki temu mogę dzisiaj po raz pierwszy inspirować jako gościnna projektantka. Najbardziej lubię tworzyć kartki warstwowe, przestrzenne pełne kwiatów i przeróżnych dodatków.

Kartka powstała na bazie DL od "Rzeczy z papieru" i kolekcji "Lavender farm" od Mintay Papers. Głównym elementem na kartce jest okno z tekturki, wokół którego stworzyłam kompozycję z kwiatów wykonanych z foamiranu (zrobionych własnoręcznie) oraz wielu innych dodatków jak sizal, sztuczne listki, ryżyk, mikrokulki, kulki styropianowe, pręciki, mech i brokat. Tekturki pomalowałam białą farbą. We wnętrzu uchylonego okna umieściłam fragment pokoju z kolekcji "Weekend w Prowansji" od Alchemy of Art, wstawiłam w nie szybkę z folii i ozdobiłam firankami z koronki. Aby uzyskać efekt przestrzenności niektóre elementy zostały potuszowane i podniesione na taśmie dystansowej, w związku z tym kartka mieści się do wysokiego pudełka DL.

Mam nadzieję, że moja wiosenna praca pełna kwiatów kogoś zainspiruje. :)

W pracy wykorzystałam:

Podobne :
 
Pozdrawiam, Magda

5 komentarzy: