środa, 14 czerwca 2023

Kartka Pop-up

 Witam serdecznie!

Moją dzisiejszą inspiracją jest kartka Pop-up. Bazę stworzyłam sama z białego papieru akwarelowego Canson 250g. W tej kartce wykorzystałam dużą kolekcję papierów od Paper Heaven "Płatki na wietrze" i arkusze z kompozycjami kwiatowymi. Głównym elementem całej kompozycji jest rudowłosa kobieta z zestawu dodatków "Touch of nostalgia" od Craft O'Clock. Z tego samego zestawu wycięłam również różowy aparat oraz serduszko i nakleiłam na klapce z przodu, tworząc mini kompozycję. Tak jak zazwyczaj całą pracę ozdobiłam opalizującymi cekinami od Dp Craft. Bardzo lubię taką formę kartki dlatego, że można dużo elementów wyciętych w niej wykorzystać i pomimo wielu warstw nadal mieści się do koperty, a więc można ją wysłać zwykłym listem. Może pełnić bardzo ładną ozdobę na półce u osoby obdarowanej. 

A jak jest u Was z kartkami Pop-up?. Lubicie takie formy kartek czy raczej jesteście zwolennikami zwykłych kartek w kwadracie lub DL?😊





Ze sklepu użyłam:

 


Zamiennie:
Pozdrawiam serdecznie,





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz