czwartek, 1 czerwca 2023

Kartka urodzinowa w niebieskościach

 Hejka!

Na dzisiejszą inspirację przygotowałam kartkę urodzinową z najnowszej kolekcji od Paper Heaven "Jak w niebie "ponieważ moja przyjaciółka bardzo lubi niebieski kolor.

Bardzo chciałam, żeby moja kartka zmieściła się do koperty dlatego moja kompozycja klejona bez dystansów, za to ma mnóstwo listków różnej wielkości przez co wydaje się trójwymiarowa.

Brzegi kartki przeradełkowałam, ale zwróćcie uwagę że odwróciłam kartkę wypukłą stroną na front.

Nie mogło zabraknąć kwiatów, w Naszym sklepie jest duży wybór, a ja sięgnęłam po materiałowe maluszki. Między wyciętymi elementami dodałam sizal.

Makrama, której użyłam pochodzi od Laserowe Love, jeszcze jej u Nas nie ma ale w użytych materiałach podlinkowałam Wam zamienniki.

Mam nadzieję, że moja praca Wam się spodoba. 



Ze sklepu użyłam :
 
Makrama zamiennie: 



Pozdrawiam serdecznie! Kasia

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz